1 Mayıs 2011 Pazar

where is my head?

evet bugün bütün gün ders çalışıcaktım, böyle reducingler,cleftingler, used to'lar havada uçuşcaktı falan. saat 3tü anaa çalışcaktım ben dedim. neyse biraz bilgisayara bakıyım da.. saat 6 oldu. ama daha biraz olmadı, biraz kişiden kişiye değişir sonuçta. çalışcam ya birazdan.. bu sefer gerçekten bak.
çok salağım şu an. sabah diş fırçama sabun sürdüm macun yerine. aklım o kadar başımda değil yani. sonra bi gariplik var lan böyle yapılmıyodu bu iş dedim. güldüm kendime. neyse olm iyi oldu sabunla yıkadım bi güzel fırçayı asfdaewjk
mutluyum, salağım ama birazda hayalkırıklığı var itiraf edemiyorum. ettim galiba. telefonunu aldım ama ne işime yarıcak bilmiyorum, mesaj atsam ne dicem, atmasam ne bok yemeye aldım.. napıyorum lan ben?-
o diil de çalışmıcam yani cidden fuck you çalışmak!
telefonumun rehberine girip girip numarasına bakmam nasıl bi amaçsızlık ben de bilmiyorum. onu tekrar gördüğümde nolucak düşünemeye bile cesaretim yok. dün bi yıllık cesaret şeysimin tamamını bitirdim. neysi denirdi ona ya-
o diil de canın cehenneme fucking grammer.

bide ben aşıkken sadece takıntılı, paranoyak, insafsız ve tatsız değilim aynı zamanda çok salağım.

8 yorum:

  1. o used to'lara bir güzel çalışıyorsun,en yüksek puanlı yeri kazanıyorsun filan.bir bok olduğu yok.kendimden biliyorum.bu yüzden fazla sıkmana gerek yok.

    YanıtlaSil
  2. benimki hazırlığı geçmek için ama:) sınavdan önceki gün çalışırım diye umut etmekteyim..

    YanıtlaSil
  3. ahaha bende bu aralar hep birşeyi yapıyım diyorum kendi kendime sonra birden aklımdan siliniyo saatler sonra hatrlıyorum biturlu bi işi bitiremiyorum ama ben senin gibi asıkta degilim benmki dupeduz salaklık heralde:D

    YanıtlaSil
  4. mutlaka bi sebebi vardır nameless üzülme canım :D ama çok zor bişey salak olmak cidden hayatı zorlaştırıyo baya aklım nerdeysen yuvana geri dön! :D

    YanıtlaSil
  5. Ahahahaha okurken koptum yaa :D "noluyo lan" mod on:D offf aman gramer falan kullanan var sanki. Kulaga ne hos geliyosa onu de gerisi anlar zaten. Bide mesaj olayina gelince, msnden bu konuya aciklik getirelim diyorum :D

    YanıtlaSil
  6. gel de bunu türkiyedeki insanlara anlat! relative clauselarda reducing yapamasam nolcak yada yanlış yapsam insanlar anlamıcak mı?! falan isyan edesim geliyo.. :D
    neyse canım mesaj konusu için msne dönüyorum :D

    YanıtlaSil
  7. ahahaha sabun da iş görür aslında dişlerini cifle fırçalayan insanlar tanıyorum inan bana :D

    YanıtlaSil
  8. ehehe desene durumum o kadar da vahim değil:D

    YanıtlaSil