27 Mayıs 2011 Cuma

Mimoş 8

Canım Mia'cım beni mimlemiş! Kocaman öpücükler gönderip yapıyorum hemen mimi!

Mim Konusu:
 Ben küçükken... sanıyordum!

Hepimizin küçük yaşlarda inandığımız saçmalıklar vardır. Fazla şeyler yazmamıza gerek yok. 3 ya da 5 tane yazsak kafidir :)

Ben küçükken, annemin karnında bi televizyon bi koltuk var sanıyodum. Doğana kadar öyle vakit geçirdiğimi düşünüyodum..

Ben küçükken,
babaannemin hem kız hem erkek olduğunu sanıyodum. Çünkü saçları kısaydı ama etek giyiyodu bazen..

Ben küçükken, ismi Yıldız olan kötü bi kopyam olduğunu sanıyodum. Yaramazlıkları benim değil onun yaptığını iddia ediyodum.

Ben küçükken, kuşumun kan davasında öldüğünü sanıyodum. Öldüğü günün gecesinde rüyamda görmüştüm bana öyle demişti. (Ayrıca kuşum intihar etmişti aslında, kardeşim doğunca ilgisiz kalıp bunalıma girdi. Halbuki ben onu çok severdim hep annemlerin suçu. Onun için o kadar çok ağladım ki..)

Ben küçükken, kreşteki bi arkadaşımın adını Becel sanıyodum. Bildiğiniz yağ markası olan Becel ehehe ve bütün yıl öyle çağırdım kızı hiç de düzeltmedi. Sene sonunda öğrendim ki adı Esin'miş kızın. Esin bunu okuyosan, seni Becel diye çağırdığım için üzgün olduğumu bilmeni isterim.. Keşke Becel olmadığını söyleseydin. Hep de ağlardın zaten. Ehehe çok eğlendim bu mimde :)

Mimlediklerim;Gezenti,Takıntılı ergen

 

4 yorum:

  1. anaammm senin çocukluğun acayipp tatlıymış ya bayıldımm! senin gibi çocuğum olsa keşkeee

    YanıtlaSil
  2. ehehee teşekkürler tatlımm :) kendim diye söylemiyorum sevimli bi çocukmuşum umarım benim gibi bi çocuğun olur :P

    YanıtlaSil
  3. kan davasında ölen kuşun üstüne yorum yapılmaz esasen:)

    YanıtlaSil