20 Mayıs 2011 Cuma

Mimoş 7

Güzel bi mimle karşınızdayım! Mimleyen Mia'cım ve Takıntılı ergen'cime çook teşekkür ediyorum!
Mim Konusu: Eğer bir zaman tüneli olsaydı -geçmişten ya da gelecekten- hangi zamana gitmeyi, kimi, hangi olayı görmek isterdiniz?

Bu sizin yaşadığınız - yaşamadığınız (Kendi unutamadığınız, keşke o anı tekrar yaşasam dediğiniz veya tarihte görmek istediğiniz bir olay vs...) Tanıdığınız ya da tanımadığınız görmeyi istediğiniz kişi olabilir..

Konuyu okudum ve aklıma gelen ilk şey 1800lü yıllarda Avrupa oldu. Öyle tarihle falan ilgim yok yanlış düşüncelere kapılmayın ehe. Tek derdim o kabarık şaşaalı elbiseler balolar falan. Çok özeniyorum yaa böyle aşklar falan da filmlerdeki gibidir ne romantik..


Bide kendi küçüklüğüme dönmek isterdim ama şu ara çok mutluyum istemiyorum ondan. Ama küçüklüğümden beri büyümekten korkan bi insan oldum küçük çocuklar hep büyüdüm büyücem der ya ben hiç büyümek istemedim, büyümeyi düşündükçe ağlayasım gelirdi. Öyle de garip bi çocuktum. (hala büyümek istemiyorum yada artık yaşlanmak mı desem ehehe
)

Mimlediklerim: helin,memento mori

5 yorum:

  1. kabarık elbiseler, balolar :) bayıldım!

    YanıtlaSil
  2. At arabalari , balolar , valsler .... Bende bunu eklicem listeme :D

    YanıtlaSil
  3. helin, ekle bebeğim çok havalı bi kere! :D

    Rory, evet var ama sadece sevmeyi bilen insanlara :)

    YanıtlaSil