7 Mayıs 2011 Cumartesi

Mimoş 6


Bu sefer çok ihmal ettim biliyorum! Bu güzel mim için negzl'e teşekkür edip başlıyorum..
Mimin konusu:
Her seferinde izlemekten zevk aldığınız, vazgeçemediğiniz Yeşilçam yapıtı hangisidir? (çok duygulandığınız, ağladığınız ve güldüğünüz de olabilir)

Önce neden ihmal ettiğimi açıklıyım, türk filmi izlemeyi çok severim ama isimlerini hiç bilmem o yüzden bi türlü yazamadım. Bugün anneme sordum anne ya şu büyük aileli film neydi yaa falan öğrendim geldim ehehe




Bu filmi milyon kere izledim resmen her seferinde de aynı zevkle izliyorum. Genel olarak bu tarz bütün türk filmlerini seviyorum aslında Tarık Akanlı, Gülşen Bubikoğlulu, Hülya Koçyiğitli, Ayşecikli, Sezercikli.. Hepsini seviyomuşum galiba ehe.




Bu film de favorilerimdendir, bide bunun Neşeli hayat versiyonu var o da çok güzel ehe.
Mimlemeye çok üşendim herkesi mimliyorum o yüzden :)

4 yorum:

  1. bir de aile şerefi versiyonu var kii öyle bir dram yok of off bayılıyorum bu filmlere

    YanıtlaSil
  2. aile şerefi efsane gerçekten.
    ama bizim ailedeki yaşar ustanın unutulmaz repliği... evde durup durup babama "sen fabrikalar sahibi,para babası milyarder saim bey......" diyip duruyorum(saim miydi emin olamadım ama neyse )

    YanıtlaSil
  3. Mia, diyince aklıma geldi benim de o da çok güzeldi cidden..
    helin, resmen sözün söylendiği sahne gözümün önünde canlandı beynime kazınmış ehe ama ismini hatırlamıyorum ben de

    YanıtlaSil