2 Mayıs 2011 Pazartesi

Mimoş 5

2 gün içerisinde yazmak istediğim bir sürü şey birikti ilginç bi şekilde. Dünya mı daha hızlı dönmeye başladı yoksa ben mi koşuyorum? Bu ara sık sık yazı görebilirsiniz yani Mars civarlarında..
Mimimden başlıyım dedim ihmal ettim onu biraz.. Sevgili memento moriDanteMia'cım mimlemiş beni. Hepinize teşekkür ediyor ve konuya geçiyorum.
Mim Konusu: Blog açma hikayeniz?
Uzun süredir yazı yazıyorum, kara kaplı defterim bile var :) Ama çok yakın arkadaşlarım dışında kimse bilmiyordu. Bir kaç tanıdığımın bloglarına bakıp özenmiştim ama kalkışmamıştım nedense. Bu sene benim neyim eksik yazarım rahatlarım deyip açtım bi blog. İlk zamanlar zorlandım biraz yazı yazmakta sürekli bişeyler yazmak isteyip diyecek bişey bulamadım falan, zaten okuyucum da yoktu :) O süre içerisinde diğerleri napıyormuş neler yazıyomuş okumaya başladım cidden blog okumayı çok seviyorum sürekli takip ettiklerim dışında yeni bloglar bulup okumaya da çalışıyorum.. Kelimelerle oynamayı seviyorum cümle içlerinde uyaklar tekrarlar yapıyorum umarım okuyanlarında hoşuna gidiyodur sahte gelmiyodur çünkü çok içten yazıyorum. İşte benim hikayem bu:)

Bu sefer kimseyi mimlemicem neredeyse herkeste gördüm bu mimi yapmak isteyen olursa mimlendiğini kabul etsin yani yapmak isteyen herkesi mimliyoruumm..:)

2 yorum:

  1. sen çok güzel blog yazdığın gibi çok güzel de yorumlar atıyorsun :)

    YanıtlaSil
  2. Miaamiamiaaa :)) sen de yorumların mimlerin ve blogunla beni çok mutlu ediyosun :)

    YanıtlaSil