14 Mayıs 2011 Cumartesi

Meşaleyi Halletmek

Bloglara bişeyler olmuş dün yazdıklarım falan yok olmuş.. Neyse sabah nerden çıktıysa kuzenimle küçükken yaşadığım bi macera aklıma geldi. Sizinle paylaşıyım dedim.

Ben 5, kuzenim 3 yaşında falan, bayramda anneannemlerde kalıyoruz hep birlikte.. Kuzenim hastaydı, ilaç almaya gidilcek. Sanırım biz de çok sıkılmışız evde, dayımla yengem bizi de yanlarında götürmüşler. Bi eczanenin önünde durduk, dayım tembihledi bizi, "biz gelene kadar uslu uslu oturun.." vs vs. Oturduk,oturduk gelen giden yok. Çok zaman geçtiğini düşünüyoruz kuzenimle. Kuzenim dedi ki "artık meşaleyi halledelim." Sanırım meseleyi demek istemişti daha çok küçük düzgün konuşamıyor. Bu "meşaleyi halletmek" bana çok gizemli gelmişti ve korkmuştum. Meşaleyi halletmemiz gerektiğine göre çok tehlikeli bişeyler var diye düşündüm. Tamam hadi halledelim dedim. Dünyayı kurtarıyoruz sanki öyle bi havada açtık arabanın kapısını, taaam indik.. Dayımlara yakalandık.. ehe ehe yakalanmasak napıcaktık hep merak etmişimdir. Ve meşaleyi halledeceğimiz için hep doğru bişey yaptığımızı düşünmüştük. Sözlerini dinlemedik ama yani sonuçta meşale bu şakaya gelmez. ehe. Böyle bişey işte. Çocukken biz de çok salaktık.

2 yorum:

  1. çocukken hepimz çok salaktık galiba :) bu arada bloggera nolmuş? benimde yazım yok olmuş, taslaklarımdaki saçma sapan şeyler yayınlanmış, hala da bi acaiplik var anlayamadım gitti

    YanıtlaSil
  2. çocuk olmanın ddoğasında var sanırım salaklık ehe:) bilmiyorum yaa ama baya saçmalamış düzeltirler umarım

    YanıtlaSil