21 Mayıs 2011 Cumartesi

...'ya mesaj atayım dedim, arkadaşım inanmıyoruum O'ndan başka bi erkeğe ismiyle hitap ettin ilk defa! dedi. Düşündüm gerçekten etrafımdaki diğer erkeklerden bahsederken isim kullanmıyorum sazan, şurdaki çocuk, burdaki çocuk falan diyorum. Bi tek onun ismi bişeyler ifade ediyor bana sanırım, etrafımdaki diğer erkekler özel olmadığı için isimlerini de özelleştirmiyorum. Bide bi yerde okumuştum kadınlar sevdikleri erkeklere mümkün olduğunca çok isimleriyle hitap ederlermiş-miş. Öyle bişey işte.

7 yorum:

  1. hmmm tuhaf:) ama güzel..:)

    YanıtlaSil
  2. evet garip bişey ama çok gerekmedikçe isim söylemiyorum cidden..teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  3. Bnce doğru olan o.İyi yapıyorsun.Çok iyi;)

    YanıtlaSil
  4. ama onun ismini devamlı tekrar etmek, heryere yazmak istiyosun :)

    YanıtlaSil
  5. OlcyTo, teşekkürler bence de doğrusu bu:)

    Takıntılı ergen, evet canım ya bozuk plak gibi ismini tekrar edip durmak istiyorum!:)

    YanıtlaSil
  6. evet öyle çünkü o isim sana dünyanın en güzel simi gibi geliyoor.. :)

    YanıtlaSil