3 Mayıs 2011 Salı

Anlatınca komik olmadı ama aslında çok komikti.

Aslında bişeyler yazıcaktım ama bu ara keyfim o kadar yerindeki -biliyosunuz:)- tadımı kaçırmak istemiyorum şimdilik.. Ben de yazmayı düşündüğüm başka bişeyden bahsedicem, siz de eğleniceksiniz! ehehe.
Bizim komşumuzun oğlu var E. şimdi 8-9 yaşlarında.. Apartmanın neşesi olur kendisi, her yaptığı olay olur, günlerce yerlere yata yata gülerim. Sizinle bi kaç macerasını paylaşıcam..

2 yıl önce, E'nin annesi hamile, E'yi heveslendirmek için kardeşin olucak çok güzel olucak falan deniyor sürekli. Sonra ultrason fotoğrafını görmüş. Hayret ve kızgınlık içinde;
- Kadııın kadııın! Kızım olcak diyosun uzaylı doğurcaksın bee! (bebeğin kafasının üstüne kaldırdığı ellerini göstererek) baak antenleri bile var!
demiş annesine.. ehehe kardeşinin ismi uzaylı kaldı bizim evde..

Babamın geçirdiği bi ameliyattan dolayı kocaman bi göbeği var. E. bir gün babama sordu,
-Senin göbeğin niye böyle?
+Karpuz yuttum o yüzden.
-Keşke kesip yeseymişsin.
Karpuz yutmuş olmasını bu kadar doğal karşılayıp sakinlikle yorum yapan E. bi kez daha bizi çok güldürdü..

Annemler E'lere misafirliğe gitmiş, E'nin annesi E'yi odasına göndermek istiyor büyüklerin konuşmalarına karışmasın diye.. E'nin tepkisi..
- Bi dakka, bi dakka... Sen beni bu evde istemiyosun galiba?
Bi olay bu kadar dramatize edilebilir dimi ehe ehe ama iyi oldu artık ben de hep diyorum anneme

Son olarak geçenlerde kermes yapılcakmış E'lerin okulunda. Herkes bişeyler yapıcak, öğretmenleri yapabilecekleri şeyleri yazmalarını istemiş ordan seçicekmiş. Annesi sayıyor poğaça, kurabiye, kek.. Halbuki E'nin çok farklı fikirleri var..
- Anne, solucan satsam olur mu?
+ Oğlum saçmalama solucanı kim alsın
- Hadi yaa solucan ve karınca yazalım çok satış yaparııım!
+....
- Solucan işine giricem ben.. (diye kendi kendiyle konuşuyor.. Bu arada kuru yemiş yiyo ve ağzına her atışının ardından nımnımnıım.. diyo. istisnasız her seferinde.)

Aklıma gelenler bunlar umarım anlatınca da komik olmuştur ehe.

6 yorum:

  1. haha bence E süpermişş özellikle antenleri varrr:D hayal gücü muhteşem!

    YanıtlaSil
  2. Ehehee dimi kardeşi doğana kadar da ısrarla uzaylı olduğunu iddia etti :D

    YanıtlaSil
  3. Bu E.de tüccar kafası var yalınuz

    YanıtlaSil
  4. haha sorma solucan işine giricek çocuk var mı ötesi :)

    YanıtlaSil
  5. keşke kesip yeseymişsin ne kadar zekice bi cevap lan! ene baya etkilendim Eden.

    YanıtlaSil
  6. ehehee öyle etkileyicidir bizim Emiz

    YanıtlaSil