11 Mayıs 2011 Çarşamba

10052011

Oturuyordum, geldiğini gördüm. Bakmaya çekindim. Ama gözlerini üstümde hissettim, ısrarla bendeydiler. Artık o cam yoktu aramızda, görebiliyordum, hissediyordum. Elimi uzatsam soğuk cam değil sen olacaksın parmaklarımın altında.
Kafamı kaldırdım, gülümsedin. El salladın bana. O an planlarım, düşüncelerim, duygularım, önceliklerim herşey değişti bi anda. Yine.

Hayatın akışını değiştiriyorsun. Bir saniye önce bambaşka bi yerde kendimce yaşayıp giderken, bir saniye sonra kalp çarpıntılarıyla nefes almaya çalışıyorum. Kurduğum o küçücük, zayıf bağları bir anda koparıp, herşeyimle sana ait oluveriyorum. Tüm dünyayı unutuyorum, bir sen kalıyorsun o anda. Gülümsüyorum istemsiz.
Hayatın akışını değiştiriyorsun. Bir anda herkesi, herşeyi dondurup bütün yollarımı sana çeviriyorsun. Sen böylesin işte, hep habersizce geliyorsun.
Bir şekilde her günüme girip kahraman oluyorsun.

5 yorum:

  1. son cümle bomba olmuş bebeğim

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler bebeğim o senin bombalığın:)

    YanıtlaSil
  3. "Tüm dünyayı unutuyorum, bir sen kalıyorsun o anda. Gülümsüyorum istemsiz." işte ben de böyleyim...güzel yazmışsın:)

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim negzl:)) aşk böyle bişey dimi :)

    YanıtlaSil
  5. teşekkür ederim negzl:) aşk böyle bişey dimi :)

    YanıtlaSil