2 Mayıs 2011 Pazartesi

02052011

 
Ne zormuş ben kimim demek. Ne zormuş kim olduğun gerçeğiyle yüzleşmek. Diyemedim. Soramadım işte. Hazır değilmişim henüz kim olduğumu öğrenmeye. Ama O'nun yanında olmak öyle garip ki düşünemiyorum zaten. Dünyanın en aptal sözleri çıkıyor ağzımdan, kendime engel olacak kadar bile düşünemiyorum. Yine de sırf O'na söylenmiş olduğu için çok anlamlı geliyor o sözler bana. Her gülümseyişini, bana bakan gözlerini bir perdenin ardından görüyorum sanki. Sesi boğuk boğuk geliyor kulağıma. Sanki.. Sanki, orada onunla konuşan bi kız var o benim ama ben değilim. Ben uzaktan izliyorum tüm olanları. Bir mucizeye tanık olurmuş gibi şaşkınlıkla.
Kız yürüyor ona doğru biraz heyecanlı, boğazını temizliyor, ağzı kurumuş bi anda. Yine "meraba" diyor hep olduğu gibi. Çoçuk şaşırıyor gülümseyerek "aa merabaa" diyor. Kız anlayamıyor içten miydi değil miydi, içten görünüyor çocuk gözüne ama kız inanmak istemiyor -ya yanıldıysam?
Saçma sapan konuşuyorlar, ikisi de sözlerini kaybetmiş gibi. Kız çocuğu güldürüyor, seviniyor. Sonra kız korkuyor arkadaşları gelir diye "neyse gidiyim ben artık" diyor çocuk da "peki, görüşürüz" diyor. -görüşürüz? sahiden görüşür müyüz?
"Görüşürüz" diyor en şirin gülümsemesiyle kız ve uzaklaşıyor. Yaptığının farkına ancak o an varıyor, O'nun yanında hiç bişey düşünmüyor ki.. Farkına vardığında ancak dönebiliyorum, bedenime. Boğuk seslerimizi onun yarım yamalak anılarıyla birleştiriyorum aceleyle, silinmesin diye ısrarla o anı düşünüyorum.
Saçma olmasına rağmen iyi idare ediyor kız, ben olsam heyecanlanırım elim ayağıma dolaşır. O gülümsemeler bakışlar atıyor, sesi kulağa güzel geliyor. Sakin, kontrollü, neşeli, sıcak.

Acaba.. Acaba sormaya korktuğum sorunun cevabı o kız mı? O'nun yanındaki kız ben miyim?

Öğreneceğim. Ama şimdi çok huzurluyum, bozmak istemiyorum. Doğru numaraların doğru sıralamasını biliyorum ama şifreyi girmiyorum. Sadece biliyor olmanın huzurunu yaşıyorum. Söylediğim sözlerin havadan sudan anlamsız olmasını önemsemiyorum, onun yanında olmanın sesini duymanın yüzünü yakından görmenin tadını çıkarıyorum.

3 yorum:

  1. inanır mısın blogun olduğunu şimdi gördüm :) sadece adın çıkıyodu daha öncesinde. mimi en kısa zamanda yapıcam teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  2. anaaa niye sadece adım çıkıyormuş ki acaba??rica ederim:)bekliyorum cevabını:)

    YanıtlaSil