23 Nisan 2011 Cumartesi

Tanrım Mim'lendim! 4

Sevgili EvA bana çok ama çook güzel bi mim göndermiş! Hevesle yanıtlamak düşüyor bana da..

En sevdiğin 3 görsel:
Kampüsteki o cıvıl cıvıl insan kalabalığı -hele ki içlerinde Crush da varsa..:)-
Yolculuğu çok seven bi insan olarak yollar,
Kar yağdığında, hiç el değmemiş saflıktaki beyaz.

En sevdiğin 3 ses:

Öncelikle Crush'ın sesi -hala kulaklarımda çınlıyoo-
Yağmurun pencereme vurma sesi,
Annemin sesi.
En sevdiğin 3 tat :
Whooper
Kola
Tiramisu -ye bunları ye bunları al kiloları Marslı kız! adsff-
En sevdiğin 3 koku:
İlkbaharda dışarı çıktığım an yüzüme çarpan hafif rüzgarın taşıdığı çiçek, çimen, güneş kokusu..
Parfüme karışmış hafif sigara kokusu -sigaradan nefret etmeme rağmen bu koku garip bi şekilde hoşuma gidiyor, ama erkeklerde sadece-
Bidee yasemin çiçeği kokusu.
En sevdiğin 3 his:
Arkadaşlarımla birlikte olmanın verdiği his,
Azıcık sarhoş olduğumdaki his
Şarkı söylerkenki ben buraya aitim hissi..

İşte böyle bunlar da benim enlerim :) Gelelim mimlediklerime;
memento mori,Elise,Dante,SummerSmiler

5 yorum:

  1. Yalnız tam yapılası bir mim! :)

    YanıtlaSil
  2. Modafobik, ben de çok severek yaptım hatta aldığım en güzel mimdi:)

    Miamm sen de kolacısın benim gibi :) çok kötü bi alışkanlık ama napıyım..

    YanıtlaSil
  3. çok teşekkürler bugün umarım yapıcak vakti bulurum (:

    YanıtlaSil
  4. Bugün vakit bulamazsan da başka bi güne bekliyorum :)

    YanıtlaSil