9 Nisan 2011 Cumartesi

Şans

Bi çocuk bana "Ne kadar şanslısın." dedi. "Neden?" dedim, bişeyler saydı. İnsan kendi şansını kendisi yaratır diyecektim. Çünkü saydıkları benim zorla, çekiştire çekiştire elde ettiğim şeylerdi hep. Ama demedim, terslemişim gibi olucaktı öyle bi amacım yoktu halbuki, sadece gerçek bu.
Sonra düşündüm de ben her zaman zorla alacağım şeylerin peşinden koşan biri oldum. Elimdekilerden çabuk sıkıldım, bi kenara attım. Eğer elimdekiler benim şansımdıysa, ben onları hiç sallamadım. Şans diye bir şey yok hayatımda. Uğraşarak, ağlayarak, kendimden feda ederek kazandıklarım şanssa, şans benim. Her defasında sadece kendimi aşmam gerek, "normal olan"a kafa tutabilmem için.
Yani demek istediğim bence bir şeye kolayca sahip olabilmek şans değil, şans zor olanı elde edebilmek. Şans benim. Şans biziz, kendimiziz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder