10 Nisan 2011 Pazar

Rüzgar

"Rüzgar esti üstüme üstüme..
Seni vurdu yüzüme yüzüme.."
Rüzgar sendin bugün. Binalara, yollara, insanlara çarpıp çoğaldın, büyüdün, beni savurup attın uzaklara; küçük bi kağıt parçasıymışım gibi kolayca. Tenime dokundukça göz göze gelişlerimiz canlandı teker teker. Etrafımda dönüp duruyorlar şimdi, önümü göremez oldum. Gözlerimi kapasam da fark etmiyor. Dışarıda değiller çünkü, içerdeler. Benim içimde. Yüzümü okşuyor rüzgarın, biraz acıtıyor ama buna değer. Tüm sözlerimizi fısıldıyorsun saçlarımın arasına, uçuşuyorlar. Saçlarıma karışıyorlar, kafamın içine giriyorlar. Aklımdan çıkaramıyorum. Kulaklarımda yankılanıp duruyor aynı replikler.
Hayır ağlamıyorum, gözlerime üflüyorsun nefesini. Doluyorlar. Seni kokluyorum soluk soluğa. Sanki tüm havayı içime doldurabilsem seni bir bütün olarak benimle tutabilirmişim gibi. Tutabilirim belki de ama havanın tamamını soluyamıyorum ki. Ağzımı açıyorum, dudaklarıma çarpa çarpa içimi dolduruyorsun.. Senin oluyorum yavaşça. Dur diyemiyorum sana. Demek istemiyorum ki.. Avuçlarım rüzgara doğru açık, saçlarını okşuyorum, öfken dinsin diye.
Sonra sakinleştin. Turuncu-kırmızı tatlı bir ışık bıraktın pencereme, göğsümde akıp giden bi huzur. Sana ihanet etmeyişimin armağanıydı bu sanırım. O tatlı huzurla oturdum pencerenin önünde uzun süre. Düşündüm.. Bugün rüzgar sendin, ben seni bahane ettim gitmedim. Sadece rüzgarın yetti aklımı başımdan almaya, beni olduğum yerde tutmaya. Bi adım bile atamadım senden uzağa. Sana ihanet edemedim.
Turuncu- kırmızı tenimden akıp gittin, acıttıklarını onararak. Karardı hava, yarını beklemeye başladım bildik gergin heyecanımla.

6 yorum:

  1. ahhh bu şarkı. insan kalamaz yapamaz ooo..

    YanıtlaSil
  2. döner durur yatağında uyuyamaz ooo...

    YanıtlaSil
  3. turuncu ışık. o ye! görsel güzelmiş.

    YanıtlaSil
  4. dimi ben de çok beğendim:) ve turuncu ışık ankaradan beklenmicek kadar güzeldi :)

    YanıtlaSil
  5. evet ne de olsa turuncu renk en güzel renkdir .)

    YanıtlaSil
  6. blog isminin kaçıkturuncu olduğunu gözden kaçırmışım şimdi fark ettim :)

    YanıtlaSil