18 Nisan 2011 Pazartesi

Obsession

Biri eksik, bi çok kişi fazla hayatımda. O bi kişinin olmayışını görmezden gelmek için hayatıma sokuyorum herkesi, gerekli gereksiz. Kaybedicek neyim var ki? Bende olmayan kalbimi kıramazlar. Onlarda olmayan aklımı karıştıramazlar. Zaten onlar da kendi bencil istekleri için oynamıyorlar mı tüm bu oyunları? Bazıları beden istiyor sadece, benimkini bile değil. Herhangi biri. Bazıları daha içten duygular besliyor belki. Ben sadece onun yokluğunu silmek istiyorum aklımdan.
Biraz intikam almak istiyorum belki de. Tüm acıttıklarından, tüm acıtılanlar için. Herhangi birinin -hiç bi kız beni reddedemez cinsinden olanlardan- karşısına geçip "seninle yatmıcam." demek istiyorum. Hatta gülmek istiyorum, "nihahaa.." Arkaplanda oops! i did it again çalsın. "Oops! you think i'm in love! that i'm sent from above. i'm not that innocent." diyim. Hala neden bahsettiğimi anlamayan adam midemi bulandıran bi gülümsemeyle "neden" der. Dalga geçiyorum sanıcak, kendine o kadar güveniyor ki.
Ayıplayan gözlerle bakmayın öyle. Tek istediğim onun yokluğunu aklımdan silmek. Tek istediğim duygularımı biraz uyuşturmak. "Sadece O Adam bana dokunabilir" derim sonra. Gözlerinde kavrayışı görecek kadar bakar, sonra çekip giderim. Bi daha hiç görmicem o adamı.

Ve, "ben aşıkken insafsızım, tatsızım."
Bide ben aşıkken takıntılıyım, paranoyağım.

4 yorum:

  1. yazıyı nil cümlesiyle bitirmen beni benden aldı of süper

    YanıtlaSil
  2. "geçimsizim bugünlerde" diyen candan erçetin yankılandı kulaklarımda yazıyı okumayı bitirdiğim an.. hislerini paylaşıyorum marslı kız..

    YanıtlaSil
  3. yorum için teşekkürler memento mori:)

    YanıtlaSil