2 Nisan 2011 Cumartesi

Normal mi Sence?

Bir gün daha geçti
Daha ne kadar var?
Daha fazlası olmalı.. Buralara bi yerlere koymuş olmalıyım yedek günlerimi. Bitmiş olamaz, olmamalı. Tutulmayınca yayından kalkan bir dizi gibi bitemeyiz değil mi? Nefes alabilmem için, sakin olabilmem için ne kadar zamanımız kaldığını bana söylemelisin. 
Uzun bir uyku bu,

İçinde herşey var..
Çünkü ben her gün o saat geldiğinde çok üzgün oluyorum. Çünkü bu bir 20 saat daha beklemem demek, bir 20 saat daha sabretmem demek. Sadece umudum olabilsin diye hem de. Sadece seni görme şansım olsun diye, sadece bana gülümseme ihtimalin için.
Bıraktığın her izi, s
arf ettiğin her sözü
Kazıyorsan aklıma..
Sen hiç yokken, bana tamamen yabancıyken dünyama girdin. Önce gözlerim aşina oldu sana. Etrafa şöyle bir göz atmam yeter oldu varlığını fark etmem için. Sonra gözlerim arar oldu seni. Üstünde takılı kalabilmek için. Şimdi daha fazlasını istiyorum. Bir saniyesini bile unutmadığım konuşmamıza yenileri eklensin istiyorum. Çok şey var birbirimize anlatacağımız, saatlerce susmayalım istiyorum..
Normal mi sence?

                                


İstemedim uyanmayı,
Bu soğuk uykudan.
İstemiyorum. Çünkü bu uykunun bitmesi umudumun bitmesi demek. Ben her gün o saatten sonra artık yarın olsun diye sayıklıyorum, bilinçsiz bi uyku hali içinde. Günlerim yarım benim. Senden sonrasını yaşamıyorum, geçiştiriyorum sadece.
Cevapları aradım,

Soruları sormadan..
Biliyorum sormalıydım, sormalıyım. Yoksa cevapları asla bulamam, başkalarının bana bakışlarında, o bakışlarla huzursuz edişlerinde yok o cevaplar. Sadece sende var. Sadece gözlerinin içine bakarsam bulacağım aradığım tüm cevapları. Başlangıcımız iyi değil miydi sence de? "Sen kimsin?" dedim kim olduğunu söyledin. İyi biriydin.
Düşürdüğün gölgeleri, d
üştüğün yerleri
Kazıyorsan aklıma..

İnan unutmuyorum, hiç bir hareketini, hiç bir sözünü, sesini, hatta mimiklerin bile aklımda. Ama bir yandan da çok uzak geliyor tüm bu hatıralar. Sensiz geçirdiğim her gün daha daha uzun sürüyor sanki. Her bir dakika bir saatmiş gibi geçerken, bir 20 saat daha bekliyorum. Gözlerim doluyor, boğazımda düğümleniyor zaman.. Geçmiyor..

Normal mi sence?

Bu kez "Ben kimim?" diye soracağım sana. Kim olduğumu öğrendiğim zaman, her şey sadece mükemmel olucak. Biliyorum.
Ya hiç gelmezsen diye, korkuyla, çığlık çığlığa çarpışına rağmen kalbimin, gözlerimi kapayıp uzun uykuma deam edeceğim, günün sen kısmı gelene dek, her gün sabırla.
Bu da şarkısı.

3 yorum:

  1. Bi sabah uyandiginda bu yazdiklarini okudugunda biraz garip hissediceksin ama bi kac saniye sonra guluceksin, telefonuna baktiginda 1 yeni mesajin olur belkide, ne benden ne baskasindan, sadece ondan.
    Cunku sen dunyadaki butun mutlulugu hakediyosun canim. Yine cok guzel yazmissin <333333

    YanıtlaSil
  2. yeni yeni takip etmeye başlıyorum ama çok hoş bir üslübün var...

    YanıtlaSil
  3. Umarım dediğin gibi olur SummerSmiler umarıımm :)

    zağanos, teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil