27 Nisan 2011 Çarşamba

İnternet-sizsiniz

Dün internetten uzak bi akşam geçirdim, kablosu kopmuş. Sanki internete girmek her gün yaptığım zorunlu bi işmiş gibi hissettim o an. Boş zamanım var diye sevindim resmen. Ve 2-3 saat geçirdim tek başıma çok da hoşuma gitti! Müzik dinleyerek oje sürdüm, başka şeylerle uğraşmadığım için hiç bozulmadı ilk defa:) sonra fal baktım iskambil kağıtlarıyla istediğim sonuçları alamayınca sıkıldım ehe. Sonra oturdum yeni aldığım kitabıma başladım Paulo Coelho'nun Brida'sı.. Eminim bi çoğunuz okumuşsunuzdur, ben bi türlü fırsat bulamamıştım almaya. Ama almışken ingilizcesini aldım yaa... ehe ehe havamı da atarım:) Sonra da normalden daha erken bi saatte uyudum. Mutlu son! Sabah alarmı kapatıp anne benim çok uykum var okula gitmicem diyip tekrar uyumam tamamen tembellikten, uykusuzluktan değil yani. Neyse bu saate kadar da internetim yoktu huzurlu huzurlu sims oynuyodum ki babam kabloyu değiştirdiğini söyledi. Nerdeyse üzülcektim! Ben de şöyle bi karar aldım en azından haftada bi gün hiç internete girmicem, kendime vakit ayırıcam. Zaten kendimle vakit geçirmeyi çok seven bi insanım, neden bu kadar internet bağımlısı oldum bilmiyorum. Elektriklerin gitmesini falan nasıl severim anlatamam. Karanlıkta saatlerce oturabilirim.
Böyle işte.. Bir sürü de yazı birikmiş, hepsini okucam şimdi o yüzden mutluyum aslında. Başlığımın klişeliğin dibine vurduğunun da farkındayım yüzüme vurmayın ehehe
Neyse yazılarınızı özledim susup okuyorum artık..:)

9 yorum:

  1. oovvv ingilizcesini de alırmışşş :) harikasın bebek :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederimm bebeğimm :) güzel gidiyo şimdilik umarım böyle okuyabilmeye devam ederim ehe

    YanıtlaSil
  3. brida süper kitap..ve internetsiz olmak bazen cidden iyi geliyor...ben çocukken çok severdim elektriklerin gitmesini ama şimdi ekstra sinirleniyorum teknolojiden uzak kalınca:))

    YanıtlaSil
  4. Hello! It`s a nice website! Congratulations for your work. Visit me too:
    http://nelsonsouzza.blogspot.com
    Happy evening

    YanıtlaSil
  5. negzl, haklısın hele bi işin veya konuşmanın ortasında giderse ben de çok sinir oluyorum :))

    Nel, thank you :) i'm sure i'd like your site too if i could understand only a single word :)

    YanıtlaSil
  6. basligi gorunce sesli guldum :D:D internetsiz bi gece gecirebilmekle beni gectin tatlm ayakta alkisliyorum seni :D

    YanıtlaSil
  7. zor oldu diyemicem canım sen de denemelisin o kadar da kötü değil :D

    YanıtlaSil
  8. zaten internet yokken napılır ? Sims evet.simsin başka işlevi yokki :D

    YanıtlaSil
  9. ilk yüklendiğinde deli gibi gece gündüz oynanır onla yatılır onla kalkılır ama :D benim için yani :)

    YanıtlaSil