3 Nisan 2011 Pazar

Herşeyden biraz biraz..

Ben ne zaman birine aşık olsam, başka birisi benimle ilgilenmeye başlıyo.. Ama aşık olduğum kişiyle o kadar dolu oluyorum ki diğerini hiç görmüyorum bile.. Ezip geçiyorum, kırıp döküyorum. Farkına vardığımda çok geç oluyo. Çok üzülüyorum ya. Sanırım yine aynı şey olucak ve ben bile bile yine aynı şeyi yapıcam..
***
Benim arkadaşlarım o kadar bencil ki, beni hiç düşünmüyorlar demek hafif kalıyo.. Artık beni göörmüyolaar! -Genelleme yapma Marslı kız..- Tamam, hepsi değil, bi kısmı. Ama en çok değer verdiğim kısmı. Artık o kadar değer vermiyorum tabi. Yani hep ben çabalayamam dimii? 5 kere mesaj atarım her seferinde 3 gün sonra cevap verirse, bi daha atmam.. 10 kere yanına giderim, o bi kez olsun gelmiyosa bi daha gitmem bu bööyleeee.. 
***
Ona değer vermemi anlayamamalarına gıcık oluyorum! Benim için aşk bu, herşeyini bildiğim birini sevemem bunu anlamak bu kadar mı zor? Diyelim ki anlamıyolar, neden yorum yapıyolar, küçümseme çabalarına giriyolar ki? Yani sizee neee?! Onlar alışkanlıklara takılıp kalmışlar halbuki, rutinlerin içine sıkışmışlar, ölüyolar fark etmiyolar.. Ben özgürüm heralde o yüzden küçümseyerek kendilerini kandırmaya çalışıyolar.
 ***
Gıcık olmak demişken, sevgilileri için arkadaşlarını satanlara da çok gıcık oluyorum. Dengeyi kurmak bu kadar zor değil cidden ben yapabiliyosam siz de yaparsınız! Sonuçta ayrılınca ağlaya ağlaya o arkadaşlarına dönüyolar, olmuyo.. -bide sevgilisine çantasını taşıtan kızlara gıcık oluyorum o ne olm gay gibi asfdchasjfds yazık çocukcağız napcağını nasıl tutcağını şaşırıyo bide öyle böyle değil yani bildiğin tiki çantası sdjkfhdgt nese bunun konuyla ilgisi yok-
***
Bi kıza ders veriyorum -pek parlak zekalı olduğunu söyliyemicem..- Bazen öyle diyaloglarımız oluyo ki şok oluyorum. Bi gün uzun uzun anlatırım, şimdi küçük bi örnek vericem;
Ben: İzotop ne demek biliyo musun, okulda gördünüz mü?
O: Hıı.. Öyle bi oyun var bide dimi..
Ben: Hayır, senin dediğin istop(!)
O: hıı evet..
Ben: -_-''
***
Size kardeşimden hiç bahsetmedim. 13 yaşında minik bi ergenim var benim! Bazen atışırız, tartışırız ama genelde iyi geçiniriz. O kadar güzel espriler yapıyo ki ciddi anlamda "yerlerde yuvarlanarak" yarım saat güldüğümü bilirim! Bide aramızda kalsın öğrencimi acayip kıskanıyo, ne zaman dersten gelsem ders çalıştır beni diye tutturuyo huysuzluk yapıyo.. Kardeşim özlüyo beni de ders vermeyi bırak diyo. Seviyorum şebeğimi! 
***
Benim bi arkadaşım var liseden, adı Özge. Beni çok iyi anlıyo, çok destek oluyo.. İyi ki var o! Onun hakkında bi yazı yazıcam. Şimdeden söylüyorum duy beni özge! Seni ne kadar çok sevdiğimi biliyosuun
***
Bu yazıyı da burda bitiriyorum.. Bişeyler daha söylicektim sanki ama aklıma gelmedi şimdi, bi başka yazıya artık. xoxo, Gossip Girl (-e bağlarım burdan daa asfdsgfdg)

8 yorum:

  1. 1) bence bu hatayi bu kez yapma canim ya en azindan diger kapilarida tamamen kapali tutma biraz sans ver(:

    2)malesef bazi insanlar senin hissettiklerini hissetmiyolar, bilmiyolar, yasamamislar, birak anlamasinlar, sen hissediyosun ya gerisi sallaaa.

    3)canta konusuna lafim yok :D:D:D:D

    4)allah kolaylik versin dicem olmicak :P

    5)sen super bi atom karincasinnn miniim! yine dusundurdun ve guldurdun beni :D

    <33333 hatta yetmedi <4, 3ler kiskansin:D

    YanıtlaSil
  2. şimdiye kadar aldığım en güzel yorum bu oldu sanırım :D
    teşekkür ederim canım:)
    <44444444 :D

    YanıtlaSil
  3. morp kanunları gibi olmuş marslıkız kanunları :D bunları bir yerde not almak lazım sanırım :D

    YanıtlaSil
  4. haha marslı kız yazıları küçültüp kendi kendine konuşur tarzda yazın çok hoş bayıldım!

    Ve iki yazı yazdım okumadın sanırım :(

    Ayrıca bence de o dengeyi kurmak hiçte zor değil üzülme sen ve insanlara da fazla değer verme bebeğimm

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkür ederim Mia'mm! :) fazla değer vermemeye çalışıyorumm zamanla alışcam :)
    Ayrıca gözden kaçırmış olmalıyım hemeen bakıyorum yazılarınaa :)

    YanıtlaSil
  6. ''Benim arkadaşlarım o kadar bencil ki, beni hiç düşünmüyorlar demek hafif kalıyo.. Artık beni göörmüyolaar!Tamam, hepsi değil, bi kısmı. Ama en çok değer verdiğim kısmı. ''

    Aynen aynen! Ve çok canımı sıkıyor bu durum. En çok değer verdiğim kişiler bi geçmiş olsun demekten bile aciz...

    Bide sebgilisi için arkadaşını satanlara gıcık oluyorum evet

    YanıtlaSil
  7. Öyle oluyorlar, öyle.. Bir dakikalarını bile almaz halbuki. Sen de benim gibi alışmaya çalışanlardansın anlaşılan..

    YanıtlaSil
  8. evet, ne zaman birine değer versem o beni tınlamıyo, ne zaman birinin çevremde dolaşmasını istemesem o da resmen bana tapıo. Hayat çok dengesiz işte..

    YanıtlaSil