9 Mart 2011 Çarşamba

Tanrım Mim'lendim! 2

Biricik Mia'mızdan mim gelmiş yine hemeen cevaplıyoruum!

Hayalinizdeki meslek nedir?

Şarkıcı olmak (dalga geçmeyiin! gülenleri görüyoruum.. >_>)
Ama cidden şarkı söylemeyi çok seviyorum az buçuk da beceriyorum yani ne var bi grubum olsa çalıp söyleseek!

Kışın sürmeyi en sevdiğiniz parfüm?
Yaz kış diye ayırmıyorum o günkü ruh halime bağlı. Mesela bi parfümüm lise dönemini hatırlatıyor bana nostalji olsun diye onu sürerim, biri yazı hatırlatır onu sürerim vb..

Çay mı, kahve mi? Kaç şekerli/Sütlü, sütsüz?
Kahve! Aslında sütsüz de sütlü de sevmiyorum krema ya da süt tozu ya da en kolayı 3ü 1 aradaları tercih ederim. Kahve en sevdiğim şeydir hatta ama fazla içmiyorum zaten zor uykuya dalan bi insanım fazla kahve tüketince sinir bozucu oluyo..

En önemli makyaj hileniz?
Tam yok dicektim ki aklıma geldi, kirpik diplerime kalem çekiyorum gözlerimi ve kirpiklerimi daha belirgin hale getiriyo ama çok ince olduğu için pek belli olmuyo yani doğal duruyo (aramızda kalsın ehehe..)

Tam şu anda kucağınıza bir cin düşseydi ve 3 dilek hakkınız olduğunu söyleseydi, ne olurdu?
Tam bir hopeless ro
mantic olarak öncelikle size anlattığım Crush'la tanışmayı dilerdim, sonraa saçlarımın istediğim an istediğim gibi olmasını sağlayacak bişey dilerdim bi gün uzun bi gün kısa bi gün kırmızı bi gün mavi falan güzel olmaz mıydı? 
Son olarak da ailemin hep mutlu ve sağlıklı olmasını dilerdim.

Kahvaltı, öğle yemeği, akşam yemeği ve tatlı. Bu öğünlerden ömrünüz boyunca yalnızca bir tanesini seçmek zorunda kalsanız, hangisi olurdu?
Özellikle çikolata ve çikolatalı şeylere hayır diyemeyen biri olarak tatlıyı seçerdim sonra dünyanın en şişman kadını olarak guinness rekorlar kitabına girerdim, sonra da ölürdüm. Yani iyi ki kimse böyle bi seçim yapmamı gerçekten istemedi!

Eğer Hello Kitty olsaydınız, kurdelanız ne renk olurdu?
Gökkuşağı gibi olurdu. Böylece renk seçmem gerekmez

Eğer ömrünüz boyunca yalnızca bir tane takı takma seçeneğiniz olsaydı bu ne olurdu?
Kolye olurdu ama o zaman çok anlamlı ve güzel bi kolye bulurdum kendime

Sahip olmak istediğiniz bir yetenek?
Görünmez olmak! Çevremdeki insanların nasıl hayatları olduğunu hep merak ederim en azından bi günü görünmez olarak onların yanında geçirmek isterdim. Ayrıca bunun üstünden romantizmin dibine vurabilirdim ama neyse kendime saklıyorum hayallerimi ehe

Bitince almaya devam edeceğiniz bir kozmetik ürünü?
Oje sayılır mı? Sayılmazsa makyaj temizleme losyonu yani en gereklisi o bence

Eğer geleceği görme şansınız olsaydı, görmek ister miydiniz? Evetse tam olarak neyi görmek isterdiniz?
İsterdiim eğer evleniceksem kocamı evlenmiceksem de benim için en çok şey ifade edicek olan adamı görmek isterdim ki onunla tanıştığımda ona göre davranıyım

Gizli ünlü aşkınız kim? (Fotoğraf koyun!)
Jensen Ackles! Evet çok klişe ama adam yakışıklı napabilirim

Şu an utandım.











Neden Blog tutmaya başladınız?
Canım çok sıkılıyodu ve içimde kalanları paylaşıcak bişeye ihtiyacım vardı, arkadaşlar her zaman dinlemez sizi. Yani yazıp rahatlıyorum bazen eğleniyorum bi de başkalarının bloglarına maydonoz oluyorum öyle iştee
Mimlediklerim:
SummerSmiler , Helin

2 yorum:

  1. gökkuşağı gibi mii? çok güzel cevap!

    YanıtlaSil
  2. Düşündüm düşündüm renk seçemeyince gökkuşağı gibi olsun dedim :))

    YanıtlaSil