26 Mart 2011 Cumartesi

şubapbapbapşubapbapbapbapbapşubalap

ben çok mutluyum ya la.
öyle böyle değil yani çok acayip mutluyum.
birazzzdan ciddiyetle yazıcam daa duyguya girene kadar böyle. mutluluk sarhoşu falan sdlkfjdsklhdfg
28 dişim ortada sırıtıyorum. (20lik dişlerim falan çıkmadı olm daha.)
ayy nazar değmesin maşallah diyin nolaaaeerr.

ha bide dün kırmızı bişey içtim o neydi lan? biliyosanız bi söyleyin shot bardağında kırmızı tadı biraz şurup gibi. (şu acı olanlardan.)
hadi öptüm hepinizi muuaah sdklshjfdfjkh

4 yorum:

  1. Allah mutluluk versin nazar değmesin :D
    O kırmızı sey vişne votka olabilitesi var bu arada:D

    YanıtlaSil
  2. Ehehe teşekkürler Nameless :D
    bilmiyorum.. içtiği şeyin ne olduğunu sormayı akıl edemeyen insan örneğiyim ehe

    YanıtlaSil
  3. ahahaa supersin yaa :D:D sonunda bekledigimiz sey oldu iyice rahatladik.
    ama unutma its only the beginning :)

    YanıtlaSil
  4. ahhaha :D i hope the finish will be far better than the beginning :)

    YanıtlaSil