7 Mart 2011 Pazartesi


"Ölüm kokarmış bazı aşklar.."
Benimkiler hayat kokardı. Yaşardı benim aşklarım, kan olur kalbimde çarpar, kan olur damarlarıma akardı. Hayat kokardı. Neden ölümü taşıdı hep beraberinde? Benim aşklarım ölüm getirdi her seferinde. Ama zaten bitmez miydi başlayan her şey? Her doğum aslında ölüm habercisi değil miydi? Her hayat görmezden geldiğimiz bi kuytusunda saklar ölümü. Bakmaya çekiniriz işte o kuytuya, göz bebeklerimizde büyüyen korkuyla sırtımızı döneriz. Korkmayışım ondan, tekrar tekrar denemekten. Herkes ölür, her şey biter. Başkaları doğar, başka şeyler başlar.

Benim aşkım hayat kokuyor. El değmemiş bir bahar günü kadar hayat. Göğsüne kafamı yaslasam duyacağım kalp atışların kadar hayat. Çekinme, açıkça söyle yine mi öleceğim? Bir kez daha mı başa sarıcam her şeyi, bebek adımlarıyla kalkıcam ayağa? Yine mi içimden kopucak bazı parçalarım, bişeyler kaybolucak asla yerini dolduramayacağım. Anlat bana aşkım, beni öldürürken sen hangi yöntemi kullanacaksın? Ellerini boynuma dolarsın belki, nefessiz bırakırsın beni. Olsun, parmak izlerin kalır tenimde.. Keskin bişeyler saplarsın belki göğsüme. Olsun, bıçağın mühür olur bedenime.. Zehirlersin belki beni, alkol gibi yavaşça yayılır içimde uyuşturursun acıları. Bak, hiç korkmuyorum ben seni sevmekten.

Bu aşk hayat kokuyor çünkü. Yaşamaya değer. Yaşamaya değersin. Yaşamaya değeriz biz Crush. 



"Ve hayat kokarmış bazı aşklar. Sonunda ölüm getirse de yaşamaya değermiş. Hayat kokan her bir aşk yaşanacak yeni bir yaşam gibiymiş.."


7 yorum:

  1. "Bu aşk hayat kokuyor çünkü. Yaşamaya değer. Yaşamaya değersin. Yaşamaya değeriz biz."

    <4

    YanıtlaSil
  2. Yazılar zateeen süper bide yazı tipi blogun havası falan tuttum burayı yahu! :)

    YanıtlaSil
  3. SummerSmiler o bölümü sana ithaf ediyorum :) biliyorum sen de öyle hissediyosun :))

    Modafobik, çok teşekkür ederimm :) bu yazı tipini daha dün keşfettim :))

    YanıtlaSil
  4. Ne yazık ki düşüncelerin düşleri kirlettiği bi yerde aşk yaşam kokmamalıdır..

    YanıtlaSil
  5. Adsız, bu kadar karamsar olmamalı belki de :)
    Mia, teşekkür ederim hemen bakıyoruum :)

    YanıtlaSil
  6. İyimser olup çekeceğin acılar ölümder beter olur. Karamsar ise acının içinde acının bir parçası olur, ölüm ise bir kurtuluş. Yani ölümün ötesine iyimserlikle geçebilirsin. En büyük acıyı iyimserlikle çekebilirsin. Belki de iyimser olmak fazla geldi bana. Ama sizin iyimser olmasız gerçekten iyi birşey. Gelecekte beni anlayacakların çok olması beni mutlu ediyor.

    YanıtlaSil