4 Mart 2011 Cuma

Life is tough!

Fark ettim ki bi haftadır yazı yazmıyorum hemeen yazıyım dedim! Birazdan bi kaç kayıt daha giricem ama önce bugünden bahsetmek istiyorum.

Ufak bi planım vardı (çok gizemliyim planı açıklamıyorum ehehe) Okula 10dk kadar erken gitmem gerekiyodu bu planı gerçekleştirmem için.. Ama aksilikler peşimi bırakmadı! Yani bu kadarı olmaz dersiniz o derece!
Sabah her zamanki saatte kalktım,giyindim,kahvaltı yaptım,saçlarımı düzleştirdim. Kahkülüm şekil almamakta ısrarlıydı türk filmlerindekilere benzedim!
Süslendim püslendim derkeen saate bi baktım binmem gereken otobüs 25 dakika önce gitmiş!
Babama beni metroya bırakmasını söyledim, bıraktı. Tam merdivenlerden indim hoooopp metro gitti!
Bi sonraki metro normalden geç geldi! Ama hala umudum var diyorum artık koşarım falan yetişirim bi şekilde.. Ama kader ağlarını örmüş bi kere şanssızlık bırakmıyo peşimi!
Metro bozuldu! İnanabiliyo musunuz?! Yıllardır kullandığım şimdiye kadar hiç böyle bişeye tanık olmadığım metronun bugün bozulcağı tuttu! Yaklaşık 15 dakikalık bekleyişten sonra nihayet çalıştı ve Kızılaya geldim.
Çilem bitti sanıyosanız yanılıyosunuz! Dolmuş duraklarına gittim ve tam o anda dolmuş hareket etti! Yani onu da kaçırdım!

Sonuç olarak 10 dk erken gitmeyi planladığım okula 20 dk geç kaldım. Çok mu şey istemiştim hayattan? Böyle günlerde sürekli iç çekip "Life is tough.." diyorum. Şanssızlık o günü sizinle geçirmeye karar vermişse hayat gerçekten çok zor! =/

P.S: İçimdeki "kader kısmet"çi bu durumu daha farklı yorumluyo onun da yorumunu paylaşmak istedim. Diyor ki kaderim buymuş, demek ki bugün planın uygulanmaması gerekiyomuş, bütün evren o yüzden bana karşı birlik olmuş.

2 yorum:

  1. Ankara da toplu taşıma araçlarının cilveleri işte bir gün 10 dk erken gelir bi gün 10 dk geç. Bende 2 defa acele ettim birinde kaza yaptık, birinde otobüs bozuldu :)

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten öyle :) ne zaman geç kalsam gelmez otobüs erken çıkmışsam hemen gelir hiç bekletmez! :)

    YanıtlaSil