26 Mart 2011 Cumartesi

25.03.2011

02:45
Yatağıma uzandım. Günlerdir uyumamışım gibi bi yorgunlukla. Ama aynı zamanda baş döndüren bi mutlulukla. Hala kafamın içindeydin, üstüme başıma sinmiştin sen.
Bateri sesleri yankılanıyordu hala kulağımda. Saatler geçmiş olmasına rağmen senin melodilerin içimde çalıyordu durmadan.
O 15-20 dakika gözümün önünden geçip duruyordu. Başa sarıp tekrar tekrar izliyordum Bizi. Her bir saniyesine taparak, her bir saniyesine minnet duyarak.
Elin elimde kalmıştı memnun oldum derken..
Tenin tenimde kalmıştı benimle vedalaşırken sen..
Sen benimle kalmıştın bi tek, tüm dünya yavaşça karanlığa karışırken.
Uyudum tonlarca ağırlıktaki mutlu yorgunluğumla.
Sonra sabah uyandım, bileğime baktım, evet gerçekti tüm hatırladıklarım hatta hatırlayamadıklarım bile.
Başa sardım...


21:00 suları..
Yürüyordum sana doğru.. Tam o an uyanacağım sandım yine, uyanmadım bu kez. "Merhaba" dedi dudaklarım sana. Farkında değildim sanırım ne yaptığımın. O kadar kendimde değildim ki o an, kalbim hızla çarpmayı unuttu, heyecanlanmayı unuttum. "Merhaba" dedin. Şoktaydım ben.. İsmimi söyledim, sen de söyledin elimi tuttun. Öyle kalalım istedim, bırakma elimi.
Konuşuyorduk... Söylediklerini duyamayacağımı sanıyordum her zamanki gibi. Ama duyuyordum, cevap veriyordum. Neler konuştuğumuzu biliyordum bu kez. Çevremizde başkaları vardı ama hiç rahatsız etmiyorlardı bizi. Susmak istemiyordum hiç, sanırım sen de.
Bir soluk ötemde duruyordun.. Birileri geçerken yanımızdan birbirimize dokunmak zorunda kalıyorduk. Gerçek olduğundan ancak o anlarda emin oluyordum. Sadece fazla gerçekçi bi rüya olmasından çok korktum. Değildin.Başarılar dedim teşekkür ettin.

22:30 suları..
Sona eriyordu mükemmeliyet. Ama yorulmuştum zaten, alışkın değildim böylesi mutluluklara. Yanına geldim son kez. Beğendin mi dedin bana gülümseyerek. Çok beğendim dedim. Sonra ben gitmeliyim dedim. Geç bile kalmıştım öylesine umursamazdım ki aslında o an. Arkadaşlarım sürüklemese hep seninle kalırdım. Vedalaştık sen ve ben, biz. Yüzün yüzüme dokundu.

Crush, ben çok mutluyum. Ben uçuyorum. Aptalca ama o zaman heyecanlanamıcak kadar sarhoş oluşuma pişman oldum biraz. Şimdi hatırlarken heyecanlanıyorum.. Yazarken ellerim titriyor hatta. En güzeli de sözlerimiz hayal edilemeyecek kadar normaldi ve o kadar gerçekti.

Aklıma bu şarkı geldi.
Waking up, i see that everything is ok,
The first time in my life, and it feels so great..
Slowing down look around, i'm so amazed.
I think about the little things make life great.

2 yorum:

  1. Sen benimle kalmıştın bi tek, tüm dünya yavaşça karanlığa karışırken.

    Bu bolum cokkk guzel olmus canimm :B

    &whenever amazing things happen, thats the song that comes up to my mind every morning (:
    i'm VERY happy for you :)

    YanıtlaSil
  2. thank you sweettiee :))
    i'm more than being happy i'm flyiinnngg! :))

    YanıtlaSil