17 Mart 2011 Perşembe

19!

Dün benim doğumgünümdü.. Yani saat 12yi geçtiği için dün, aslında bugün. Neyse anladınız ne demek istediğimi. 19 yaşıma girdim bugün. Dünyaya geleli 19 yıl oldu.. Büyüdüm ama eskimedim, yıpranmadım yaşanan herşeye rağmen..
Bugün sarhoş oldum doğumgünüm şerefine. Güldüm, saçmaladım, konuşup durdum bütün gece. Sonra düşündüm biraz bulanık, kopuk düşüncelerim ve dönen başımla. Bu senem içtiğim tekila gibi geçti, biraz acı biraz yakıcı. Ama damağımda bıraktığı tat öyle güzel ki. Yutkunmak kadar hızlı geçti, koskoca bir sınavı, kendimce büyüttüğüm bir kaç aşkı boğazıma düğümledi, yutkundum geçti.
O yüzden bugün tüm o yaşananlar şerefine içtim. Tekrar tekrar içtim tüm acıları mutlulukları. Acıları anlattım, mutlulukları güldüm ve tamamladım bu yılı. Herşeyini kabullenerek. Tüm hatalarımı, hayalkırıklıklarımı, belkilerimi, keşkelerimi, gözyaşlarımı.
Ve gördüm ki dünyanın en tatlı arkadaşlarına sahibim. Ve hepsini tek tek sevebilicek kadar büyük bi kalbe de sahibim. Öyleyse korkucak ne var ki?
Şimdi hazırım yaşamaya. Daha heyecanlısını, daha büyüğünü, daha güzelini, belki daha acısını.
O zaman iyi ki doğdum!

4 yorum:

  1. iyi ki doğdun canım!! umarım bütün doğum günlerin çok güzel geçer hep böyle içip saçmalayıp gülüp eğlenirsin :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Miaaa :)) Umarıım! ve senin de doğumgününde aksilikler olmaz umarım seneye! :)

    YanıtlaSil
  3. nıce yaslara hep boyle umut dolu ve guzel gecer umarım tum dogumgunleriin (:

    YanıtlaSil