5 Mart 2011 Cumartesi

01.03.2009

02:24
Donmuş bir kalp atar mı sence yeniden?
Benimki atıyor.. Hem de heyecanla, nefesimi kesecek kadar hızla. Hiç durmamış gibi. O donuk halini hatırlamasam inanıcam buna.
Donmuş bir hayat akar mı kaldığı yerden? Benimki akıyor.. Hem de dolu dizgin. Günler öyle çabuk geçiyor ki şaşırıyorum. Sanki hiç ölmemişim gibi. O boşlukta geçen zamanları hatırlamasam hiç ölmemiştim diyeceğim, içimdeki o boşluk hiç olmamıştı sanki.. Şu kendimi parça parça yapıp içine attığım yine de dolduramadığım boşluk. Ölümcül yaramı kazıyıp attığımda geriye kalan şey.
Bir bütün eder miydi kalanlar senden?
Edermiş.. Bir gün bu kadar sağlam olabileceğimi hiç düşünmemiştim. Senden sonra bir gün, kalbim hiç kırılmamış gibi.. Hayalini bile kuramadığım bişey gerçek oldu.
Gördüğüm en güzel rüyadan daha güzel bi rüya görüyordum sanki.. Ve geri dönülmez bir biçimde "ona" aşık oldum.


Şimdi, "sen"in kelimelerinle konuşmak istiyorum. Senin gözlerinle görmek, senin kulaklarınla duymak, senin ellerinle dokunmak istiyorum hayata.. Senin soluklarınla nefes almak istiyorum, senin kalp atışlarınla yaşamak istiyorum.
Bu nasıl mümkün olabildi bilmiyorum. Bi saniyede olup bitti ve ben bir seyirci gibi sana aşık oluşumu izledim. Kendimi yeni bir uçuruma attım belki.Umrumda değil
Şimdi, senin gülüşlerinde gülmek istiyorum, ağlayışlarında bir gözyaşı damlası, gitarından çıkan bi aşk şarkısı, kalbinden kopan yitik bi aşkın kahramanı olmak istiyorum. 
Biliyorum gördüğüm en güzel rüyadan daha güzelini görmek istemek demek bu söylediklerim. Evet, öyleyse en güzel rüyamı görmek istiyorum. Hiç uyanmamacasına.


P.S: Tarihinden de anlıcağınız üzere bu eski bi yazım SummerSmiler'ın ısrarı üzerine eklenmiştir :)




2 yorum:

  1. Boyle bi yazi olamaz! Sanki icimde kalipta kelimelerle anlatamadigim duygulari tek tek alip en guzel cumlelere sigdirmissin canim benim!

    Dedigim gibi hersey yolunda giderse "Bi saniyede olup bitti ve ben bir seyirci gibi sana aşık oluşumu izledim"i dovme olarak yaptiriyorum :D

    <3333333333333333

    hatta

    <444444444444444444444

    keep writing! :B

    YanıtlaSil
  2. Beni o kadaaaaarr mutlu ettin kiii! :))

    Umarım herşey yolunda gidicek! Sözüm ünlü olcak diye demiyorum yani tabi kii.. ehehe :D

    i'll keep bcuz you always motivate me! <333333

    YanıtlaSil