24 Şubat 2011 Perşembe

There is something between us.

Aramızda bişey vardı. İlk andan beri. Aynı yoldaydık biz hep.
Fark etmedim. Fark etmedin. Fark etmedik.
Fark ettim. Fark etmedin. Fark edemedik.

Aramızda bi cam vardı. Senin üzerinde yakalanmaktan korkan gözlerim korkmadı. Sana baktı, baktı. Aramızda bi cam vardı, incitemezdi hiç bişey beni, güvendeydim. Gözlerim sende kaldı. Mutluydular orda, bıraktım ben de. Aramızda bi cam vardı. Benden kaçan gözlerin kaçmadı. Bana baktı,baktı. Gülümsedin hatta, üstümde kaldı. Mutluydu orda, silkeleyip atmadım ben de.

Aramızda bi cam vardı. Elimi dayamak istedim o cama. Belki elini elimin üstüne koyardın, gülümserdim. Avuçlarımızın sıcaklığını hissederdik o camda. Ellerim küçüktü, avcunda kaybolurdu mutlulukla. Parmak uçlarım titrerdi heyecandan, gülümserdin. Sonra çekerdik yavaşça, biraz buruk belki. Ellerimizin izi kalırdı camda, sonsuza dek öylece durucakmış gibi, gülümserdik.

Aramızda bi cam vardı. Elime geçen herşeyi fırlatmak istedim. Gözlerimizin önünde kırılsın, paramparça olsun. Bizi engelleyen oydu sanki, o cam olmasa herşey mükemmel olucaktı.

Aramızda bi cam vardı. Sen o camın bir tarafındaki soluk yabancı olarak kaldın. Ben camın öbür tarafında geçip giden kız olarak kaldım. Ellerim tahtayı hissettiği an fark ettim kapıya gelmiştim, sen orda kalıcaktın ben gidicektim. Çünkü korktum elimi cama dayamaktan, korktum cama minicik bir çakıl taşı fırlatmaktan bile. Yada daha basiti bi kaç adım geri gidip dışarı çıkmaktan yanına gelmekten korktum.
Bizi tutan o cam değildi çünkü, içimizdeki camdı. Aramızdaki bişeyi birbirimizden uzak tutan camımız.

Yapamadım kapıyı ittirdim, gittim..

***

Kız yürüyordu, camın iç tarafında. Dışarıdaki çocuğu gördü.
Fark etti. O da fark etti. Fark ettiler.
Kız elini cebine soktu bi kağıt parçasıyla birlikte çıkardı. Çocuk anlamaya çalışıyordu, baktı baktı.. Kız kağıdı cama yapıştırdı, bi gülümsemeyle. Çocuk okumaya çalışıyordu, baktı baktı.. Okudu sonunda kıza baktı, kız gitmişti, yoktu.
Çocuk kızı arar mıydı yoksa omuz silkip bilmem kaçıncı sigarasını mı yakardı?

Damar bi şarkı o zaman Tık!

1 yorum: