24 Şubat 2011 Perşembe

Tanrım Mim'lendim!

Evet, bugün bloguma girdim, bi baktım Mia beni mimlemiş :) İlk olduğu için elim ayağıma dolaştı şu an, heyecanlıyım! :)
O zaman buyrun bunlar da benim cevaplarım:
Gün içerisinde gerçekleşirse şok olacağın şey?
Kurduğum hayaller gerçekleşirse kesinlikle şok olurum, bazen çok uçuyorum -tamam bazen değil çoğunlukla (evet bu çoğunluk her zaman'a yakın)-
Beklenmedik bi kayıp yaşarsam, bu ayrılık,küsme veya ölüm olabilir, ve beklenmedik bişey kazanırsam (bi arkadaş, bi sevgili, bi ödül, bi mim! gibi :))

Gördüğün zaman eğer almazsan uyuyamam dediğin şey?
Uzun zamandır beklediğim bi kitap olabilir aklıma başka bişey gelmiyo :)

Uğruna diyetini bir kalemde bozduğun şey?
Pringles! Hiç ama hiç dayanamıyorum iyi ki sadece marketlerde satılıyo ve ben oralara pek uğramıyorum yoksa 100 kilo olurum!
Ayrıca Burger King de çok caydırıcı olabiliyo.

Kendine en çok yakıştırdığın renk?
Beyaz. Ama o kadar az beyaz kıyafetim var ki, beyaz giymek zahmetli bi iş!
O yüzden siyah ve kırmızıyı da eklemek istiyorum

En sevdiğin takın?
Ucu minik bi kaset olan kolyem ve deri bilekliğim.

Takıntın?
Geçen yıla kadar saçlarım diyebilirdim çünkü kendi kuaförüm dışında kimseye elletmediğim belime kadar uzun saçlarım vardı, yani kendimi bildim bileli bu böyleydi. Küçükken yaşadığım ufak çapta travmatik bi olaydan dolayı. Kısaca anlatıyım hatta ben 2 yaşımdayken babannem saçımı 3 numara mı ne kestirtmiş, uzun süre 
şapkayla falan gezmişim, aynanın karşısına geçip ağlarmışım hep kel başıım diye! Ondan sonra saç takıntım oldu işte.. Neyse geçen yıl sınav stresinin de etkisiyle gittim küt kestirdim, sanırım artık takıntım kalmadı yani azaldı diyeyim. 


Ben bu şarkıyı duyunca şakırım!?
Paolo Nutini- Jenny Dont Be Hasty
Tesadüfen dinleyip çok sevdiğim şarkıdır kendisi. Sevdiğim başka şarkılar da var ama bu neşeli bi şarkı olduğu için söyledim.

Solunda ne var?
Geçen yıl bi katalogtan kestiğim, aşık olduğum, benim oğlum böyle olsun! dediğim şirin çocuğun resmi var.

SummerSmiler mimlendin! Yap bakalım :)

P.S: Mia teşekkür ederim hem mim hem de ödülüm için! :) ben de ödüllerimi dağıtıcam en kısa zamandaa!


2 yorum:

  1. ne demek bak ilk sorunun cevabını da seni mimlemekle vermiş oldun eheh :)
    Cevaplar çok güzel samimi ve şarkıyı da çook sevdim

    YanıtlaSil