12 Şubat 2011 Cumartesi

Little Spy

Yeni maceramla karşınızdayım! ehe ehe..

Bi ara bi çocuğu beğenmiştim, bizim okuldan. Dolmuşta karşılaşıyoduk. Para üstü verirken birbirimize bakıp gülümsemiştik. Ellerimiz dokunmuştu birbirine. Sonra unuttum tabi.. Fbta bi arkadaşın resminde görene kadar. İlginç bi tip bu çocukla tanışmalıyım diye düşündüm ama facei falan yoktu ve sadece adını biliyodum.
Bugün sınıf listelerine bakarken aklıma geldi (Tamam, hep aklımdaydı! :D) Üşenmedim, binlerce kişilik listeden o isimden olanları taradım. Tanrıya şükürler olsun ismi çok bulunan bi isim değil. 4 kişi buldum, hemeen fbtan araştırmaya başladım.. 3 tanesini eledim geriye kalan birini bulamadım. Yani tabi ki oydu. Crush diyim ben ona :)
Adam cool öyle fb falan takılmıyo yanii ehe..
Bu Marslı kız iyice merak etti tabi öyle olunca, google'a yazıyım adını lan belki çıkar bişey! dedim, yazdım. Baktım baterist bilmemne bişeyler yazıyo.. Hooopp bi flashback yaptım orda. (DaaaNnn! Çoçuk.. DaaNnnn! Eli.. DaaaNnn! bagetler! safdasfsfd)
Buldum seni çocuk!
Sonra bide ne göreyim, benim ilk dönemki hocamın sınıfında.. Şanslı velet. (kıskandım biraz..)
Böyle kendimi ajan gibi hissettim, çok gizli bilgiler ele geçirmişçesine mutlu oldum.
Neyse işte ama artık ders saatlerimiz uymuyo, dolmuşta bakışmalar yalan olcak. Napsam, nasıl tanışsam yaa.. sadfsafgfds

Ben böyle biraz garip bi kızım, adı üstünde Marslıyız:) Hiç tanımadığım adamlara aşık olup peşlerine düşüyorum hep. Pek pişman olmadım şimdiye kadar "garip adam"larımdan. Crush da öyle garip biri, o yüzden sevdim sanırım.. Kafamda Crushlı ilginç hikayeler dönmeye başladı bile, belki paylaşırım sizinle de:)

Not: Bugün çok içmişim başım ağrıyo, bana iyi davranın! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder