2 Şubat 2011 Çarşamba

Game Over.

Sanırım bazen çok büyütüyorum bazı şeyleri. Bazı insanların hayatımdaki yerlerini çok abartıyorum. Halbuki sıkış tıkış dünyama zorla girmişti o, küçük bi rol verdirmişti kendine. Ben hiç istememiştim, o hiç vazgeçmemişti. Ben git dediğimde, o tamam diyip ertesi gün bi şey olmamış gibi tekrar gelmişti hep.
O son defasında da; ben daha fazla konuşmak istemiyorum, sus dediğimde, öyle olucak sanmıştım. Bi gün oldu, iki gün oldu.. Sonra haftalar olmaya başladı. Neredeyse ay olucak. Hala gelmedi o. Beklemez oldum ben de.
Çünkü hepsi içimdeki bencil, kıskanç çocuğun kaybetmeye tahammül edemeyişiyle ilgiliydi. Konu hiç bi zaman o olmadı yani, hep bendim. Ama ben böyle biri değildim aslında, böyle bencil. Büyüdükçe alta ittirdiğim, sakladığım şımarık kızı tekrar yaşatma şansını o verdi bana, zamanla benimsedim ben de.. Önce direndim. O kız olmak istemedim zordu öyle yaşamak. Hem onu kullanmak olucaktı bu.Ama o, kaybetmiceğime inandırdı en sonunda beni.
"Bu hazin masal sonunda kim için, kim feda edilecek?" dediğimde beni kurtarmak için kendini feda etmeye hazır olduğunu söyledi. Sonra dünya benim etrafımda döner oldu. Tüm güzel şarkılar, güzel sözler benim içindi. Her nefesini ben sıkılmıyım diye alır gibiydi.
Sonra gitti. Siz olsanız ne düşünürdünüz? Ben gelir sandım, hala gelmedi. Aşık oldum falan sandım acı çektim. Ara ara haberini aldım. JB'i ile mutlu o.
Bi sabah kalktım telefonuma ondan gelen bi mesaj görme beklentisiyle bakmadım. Onun "günaydın, daha uyanmadın mı,hadi uyan artık.. " şeklindeki mesajlarını aramadım. Aklıma bile gelmedi, mutluydum. Yeni hayaller kurdum. Yeni hayallerimle mutluyum ben de.
Yani demek istediğim, it's over. Evet bence de, finally!

Not: Şımarık kıza noldu diyorsanız, ona cezalısın! git odana, bidaha da çıkma! dedim.
Kıssadanhisse: Kendinizi ezdirmeyin tabi ki ama, o size prensesmişsiniz periymişsiniz gibi davransa da bu numarayı yemeyin. Seni sonsuz kadar beklicem, seni seviyorum,sen çok farklısın vs vs.. yalaaaaaann.. Yok öyle bi dünya! sadcfsvfadvgdfdscjjhgh
Önemli not: Gayet ciddi, duygusal bi havayla yazdığım bu yazının sonunda cıvıttığımın ben de farkındayım, neden öyle oldu bilmiyorum, beni duygudan duyguya sürüklüyosun kazım asdasfadsfvdscbnhgşllc

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder