19 Şubat 2011 Cumartesi

Eyes On You

 Yine yazmaya başladım. Elime her kalem geçtiğinde, hatta aklıma her geldiğinde bi iki satır karalıyorum bi köşeye. Bunun ne anlama geldiğini biliyorum artık, tanıyorum kendimi.
***
Hava çok güzel. Öylece durup nefes almak istiyorum burda, kirlerimden yenilgilerimden arınmak. Güneş nazikçe okşuyor tenimi. Rüzgar yüzüme üflüyor tazeliğini. Sadece oturup düşünmek istiyorum burda.Yeni umutları, yeni güzel günleri, yeni mutlulukları ve heyecanları.. Yeni bi aşka soyunuyorum yavaş yavaş. Bu neredeyse el değmemiş gibi duran yerde. Sonsuz umuduyla. Yazıyorum..
***
Seni tanıyormuşum gibi geliyor. Sanki her zaman biliyordum gibi. Nasıl böyle tanıdık görünüyorsun? Aynı zamanda çok yabancı olduğunu düşünürken. Seni tanımak zorundayım Crush, eğer gerçekten hissettiğim kadar o'ysan.

Seni ben olabilmek için bulmalıyım. Anlat bana ben nasıl doğdum? Siyahın hangi tonuydum? Bir şarkının başı mıydım, sonu muydum? Belki sessizlikte bi saatin tik-tak edişi kalp atışlarım oldu, öyle hayat buldum. Bilmeliyim Crush, ben kimim?

Belki henüz fark etmedin içindeki varlığımı. Ben seni buldum sana anlatacağım hikayelerimi yazıyorum. Sen ne zaman beni bulacaksın, bulduysan ne zaman şu filmlerde izlerken yüzümüzde salak bi sırıtış oluşturan tanışmalardan biri gerçekleşicek?
(Daha değil, daha değil, daha değil..)

Sanırım hazır olmamız bekleniyor. Tüm o içi boşaltılmış insanların arasında birbirimizi bulmamız için. Biraz hata yapmamız, düşmemiz gerekiyor. Ben yine de sana ulaşmaya çalışıyorum sürekli. Gözlerinin içine bakıyorum anlatmaya çalışıyorum.. Ben burdayım, ben burdayım, ben burdayım..

Farkındasın belki ama benim senin farkında olduğumdan farklı bi şekilde. Belki lanetinim ben senin. Her sevgilinde arayıp, hiç birinde bulamadığın. Diğer tüm dokunuşlar yabancı geliyor belki, hiç dokunmamış olsam da bir benim ellerim tanıdık. Bi türlü mutlu olamıyorsun. Kızıyorsun bana.
Sen benim mucizemsin. Her günü senin sayende yaşar oldum. Yarım ama umutlu. Kırık ama cesur. Aşık. 

Hello? Can you hear me? I've got something to tell you.
şarkı için buraya tık!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder