14 Şubat 2011 Pazartesi

14.02SevgilisizlerDepresyonGünü

Bugün çok mutsuz, depresif, ağlamaklıyım ben. 

O diil de eve gelirken mendilci teyze "bugün sevgililer günü, bi mendil al" dedi. Ne yani sevgilin yok, git eve otur ağla mı diyosun al bu da mendilin mi diyosun ki yani ne demek istiyosun teyze yaa niye üstüme geliyosun?! Sevgilisi olmayan tek insan ben miyim bugün, niye bana yükleniyosun böyle teyze! Neee?! Alıngan mıyım, ne alakası var ya hiç de bile. Kıskanıyorum sanki hıh..
Tüm o çiftleri mi kıskanıcam? El ele,göz göze, mutlu mesut, sarmaş dolaş, yiyişen sevişen, vıcık vıcık, gıcık mıcık,  lanetyağsınsize.. asfkdsjhlsdk öhöm öhöm.. Ne diyoduk? 
Şaka şaka bu da benden size bi hediye olsun hadi:


Bide kıskanç diyosunuz, bu iyiliğimi de unutmayın bakın ne kadar sevecenim size karşı.
Şaka bi yana, benim hiç bi ilişkim sevgililer gününe denk gelmedi. Doğumgünüme de denk gelmedi. Şanssızım. Ama bununla yaşayabiliyorum, dont worry! :D Ona üzülmedim yani başka sebeplerden dolayı ve kesinlikle romantik duygusal sebepler değil bunlar. Alışamama problemim var önemli bişey değil zaten..

Bide koca bi paket çikolata kapıp odama gelen hüpürdetilesi bi kardeşim var ki bi sevgililer günü daha yalnızım diye depresyona giresim gelmiyor :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder