25 Ocak 2011 Salı

Shitty Day(s)

Tatilin böyle mal mal geçmesine sinir oluyorum.. Herşey çok boktan. Her gün öğlen -pardon akşam- 3te kalkıyorum lan! Tatille ilgili en büyük hayaliminse,bir gün boyunca hiç kalkmadan uyumak olması acınası bi durum. Uyumaktan tipim kaydı, gözlerim şişik şişik, saçım başım darmadağın. Kahkülüm ortadan ikiye ayrılmış birleşmemekte kararlı, bu da ayrıca bi stres yaratıyo. Uyanık olduğum bütün zamanları da burda geçiriyorum. Yapıcak bişey kalmayınca boş boş ekrana bakıyorum sadece. Dizi falan izliyorum, fotoğraf bakıp duruyorum, ilgimi çeken bi kaç blogu üşenmeden saatlerce okudum mesela. 2 gündür pijamamı üstümden çıkarmamış olmam o kadar acıklı ki, gözlerim yaşardı.. Ah, hayır o soğandanmış. Salata yaptım. O kadar fazla yaş geldi ki gözümden şimdiye kadar ağlayamadığım bütün gözyaşları çıktı galiba. Yaşama olayını sadece temel işlevlere indirgediğim için hiç bişey olmuyo. O yüzden durup durup eskileri düşünüyorum. Düşünüyorum, düşünüyorum,düşünüyorum.. Uykum kaçıyo. Düşünüyorum,düşünüyorum,düşünüyorum. Uykuya dalıyorum. Düşünmekten uyanamıyorum. Dışarı çıkmalıyım acilen. Sarhoş olmalı belki. Alışverişe gidip kendimi kaybetsem? Ya da date? Evet bu hoşuma gitti. Salak bi sırıtış oluştu bi anlığına yüzümde. Sonra tipimi hatırladım, iğrençtim. Aklıma bi şarkı geldi, hadi dinleyelim:


I hate myself today.
I don't know what's happening to me.
I hate my face today.
I think I look so shitty.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder