27 Ocak 2011 Perşembe

gossip girlden nerelere geldim, ah şu garip beynim.

Gossip girl'ü izleyemiyorum. Çünkü kaçıncı bölümde kaldığımı sana söylemiştim, bak unutma sana sorcam ben unutuyorum demiştim. Hakkaten unuttum. Ama sen unutmazdın böyle şeyleri.. Sen benimle ilgili hiç bişeyi unutmazdın.
Telefon numaramı,
Sadece bi kere görmüş olmana rağmen telefonumun markasını,
Bilmem-ne-zaman anlattığım bi olayı -saçma sapan olsa dahi-,
Ağzımdan çıkan hiç bişeyi unutmazdın sen.
Ama bazı şeyleri de unuturdun -unutmuş gibi yapardın-
Seni msnden fbdan silmemi,
Seni kızdırdığım zamanları,
Seni çook ama çook üzdüğüm zamanı,
bi kez olsun yüzüme vurmadın, neden yaptın diye sormadın sen.
Sanırım bu kısma bir de kendimi eklemeliyim. unuttuğun -unutmuş gibi yaptığın- şeyler. Bunu hatırlıyor olmanı tercih ederdim.

Neyse eminim sen olsaydın kaçıncı bölümde kaldığımı unutmamış olurdun. Evet bölümlere bakıp bulabilirim nerde kaldığımı, tabi ki. Ama senin hatırlatmanı istiyorum. Eskisi gibi.

5 yorum:

  1. E o yuzden birakip gitmis seni.

    YanıtlaSil
  2. öyle olması gerekiyormuş zaten :)

    YanıtlaSil
  3. Hayir, oyle olmasi gerekmezdi. Arkadasinin iletisimi gucsuzmus. Senin tepki bekledigin anlarda bile sana tepki vermemisse bunlari icinde biriktirmis demektir. Halbuki seninle tartissa, kavg bile etse daha hayirli olurdu. Bunu yapamadi ve yerine senden vazgecmeyi tercih etti. Gucsuz bir kisiymis.

    YanıtlaSil
  4. Emek verirdi ugrasirdi. Sevgi emek ister

    YanıtlaSil
  5. eski sevgilisine dönmüştü zaten, kolaya kaçmayı tercih etti.

    YanıtlaSil