23 Ocak 2011 Pazar

Döndüğünde..

Yaptığın şey yüzünden sana kızmıyorum, nefret etmiyorum senden. Söylediğim büyük sözlerin aksine, döndüğünde burda olucam. Hala aynı yerde. Belki aynı şekilde olmayacak, belki senin bizim için düşündüğün hikaye olamayacak artık. Ama bi sen olcak benim hayatımda ve biliyorum ki bi ben olcak senin hayatında..
Döndüğünde, her şey doğru olcak. Nasıl dönmüş olursan ol, bu kez doğru sözleri söylicem, olman gereken yere koyucam seni. Döndüğünde, uyucam diyip bırakmıcam seni mesela. Sabaha kadar konuşucaz.. Döndüğünde, içimden geçen her şeyi söylicem. Yarısını söyleyip, yarısında susmıcam. Döndüğünde, beni mutlu ettiğini söylicem.
Döndüğünde, en önemlisi, geri çevirmicem seni. Senin bana yaptığın gibi, soru sormadan kabul edicem hayatıma. Sanki en son 2 gün önce konuşmuşuz gibi davranıcam ben de.
Bunları sana söylemek istiyorum, senin de endişelerini gidermek istiyorum. Çünkü ben böyle avunuyorum. "Döndüğünde"yi bekleyerek.. Ama yapamıyorum, artık olmaz..
Belki bi şekilde hissedersin, döndüğünde kızgın nefret eden bi kızla karşılaşmıcaksın. Ama anlamalısın "gittiğinde"deki kız olamam, onu bekleme, isteme, düşleme. Geç oldu onun için..

Nasıldı? Sevindim. Evet ben de iyiyim. Her zamanki gibi işte. Uykum geldi.
Uyuyabilirim. Yoksun sen.
Neyse döndüğünde, buralarda olucam ben.. Görüşürüz, sen de kendine iyi bak. İyi geceler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder